Parduoti paveikslai
"Aziel", 2019 m.
Tuščioje drobėje ėmė gimti linijos ir spalvų tonai. Lėtai, po lengvą ir mažą potėpį, pamažu ėmė ryškėti spalvos ir formos. Energija ir gyvybė, tuo pačiu persipinanti su ramybe ir šviesa. Baigus darbą, pavadinimas atėjo per sapną.
PARDUOTA (Lietuva)


"Dvylika brolių", 2020 m.
Darbas, kuris gimė, kai vakarai ėmė ilgėti, o dienos šviesos buvo be galo mažai. Kai visas miestas ima gyventi tamsoje, ir joje ima atsirasti gatvių apšvietimo šviesa, susipinanti su kamščiuose stovinčių automobilių galinėmis šviesomis.
PARDUOTA (Lietuva)


"Džentelmenas", 2019 m.
Kaip su abstrakcija, pasiekti konkretumą? O kuo tampa tas, kuris vykdo "komandas", tačiau nešioja kostiumą?
Darbas, kuriame galima rasti daug šiandienai aktualių temų, perteiktų autoriaus akimis.
PARDUOTA (Lietuva).


"Karalius", 2020 m.
Paveikslo tema gimsta proceso metu. Medžiagų atplaišos, medžių ar gėlių lapai palieka šiame darbe savus antspaudus. proceso metu gimė kaprizingas karalius ant žirgo laikantis suspaustą širdį ir nematantis jos šviesos.
PARDUOTA (P. Amerika).


"Mažiau triukšmo", 2019 m.
Kuriamos erdvės, stebint skirtingas jų perspektyvas ir kampus. Kiekviena erdvė- atskira istorija, su savais veikėjais joje.
PARDUOTA (P. Amerika).


"Medžiotojo sapnas", 2020 m.
Naujos ir dar neatrastos spalvos, ir naujos formos. Potėpis po potėpio, gimsta vaizdas, kuriame atsispindi gamtos ir žmogaus susidūrimas.
PARDUOTA (Lietuva).


"Stebėtojas", 2019 m.
"Giliai įkvėpk, ir iškvėpk, stebėk savo mintis..." Dažnos meditacijos pradžia. O ką reiškia stebėti? Kas tas stebėtojas? Jei stebėtojas stebėtų mintį, kaip jis tą vaizdą matytų?
PARDUOTA (Lietuva).


"Šepetys", 2020 m.
Rudens sukurtas spalvų menas, medžių viršūnėse, jau užleidžia vietą artėjančiai žiemai. Ryškias spalvas pakeičia ramesni ir santūresni pilkos ir baltos spalvos tonai, o formos tampa sunkesnės ir sėslesnės.
PARDUOTA (Š. Amerika).


